سبک زندگی

ورودی کمتری برای تولید بازده بیشتر

یه بهره وری که بیشتر از موارد دیگه با اون روبرو هستش این اعتقاده که بیشتر خوبه و کمتری هم داره. با این شرایط ، واقعیت کمی سخت تر از قضاوت در مورد تاثیر براساس اندازه کارکرد یه شخص یا سازمانه.

بهره وری-بهینه سازی

اگه شرایط کارخانه وجود داشته باشه ، اگه تعداد بیشتری از اجناس تولید شده زیاد شه ، در عین حالا که شما می تونین یا اگه دست کم لازم نیستین ، چیز خوبی نیست. دست کم اصل بیشتر در کاره – ورودی کم واسه تولید بازده بیشتر .

و ما می تونیم ایده مشابه اونو واسه بهره وری بسازیم. با به کار گیری مهارت ها ، علم و خلاقیت ما ، با وارد کردن کمتر و بیشتر ، حجم عالی تولید می شه.

ایده

فقط ، اینجا 10 روش دست کم هست:

1 هر ایمیل شما کوتاه تر می شه ، تاثیر اونا بیشتر می شه

وقتی که یه ایمیل بیشتر از سه پاراگراف می نویسید ، ایمیل شما آخرین ایمیلیه که به وسیله گیرنده ها میگن – اگه اصلاً خونده نشه. هیچکی نمی خواد یه ایمیل لازم بخونه و اگه شمام رئیس جمهور باشین ، اگه پاراگراف زیاد خونده شه ، اگه خواننده شما ایمیل شه یا خیر و بعیده گیرنده بیشتر از این ادامه دهنده باشه.

اگه شما ایمیل کنین شما سریع خوندین و به اونا جواب داده می شه ، کمتر بنویسین. جواب سریعتر انجام می شه و کار می کنه انجام داد.

2. هرچه ایمیل کمتری بنویسین ، کم کنین

ساده ، در عین حال بسیار موثره. اگه بیشتر ایمیل بفرستید اگه شما بیشتر کنین ایمیل بفرستین. اگه واسه نگه داشتن بالای ایمیل خود تلاش کنین ، نگاه کنین به تعداد ایمیلایی که می فرستید ، بندازین.

قبل از این ، اراده کردن در مورد ایمیل واسه انتقال پیام شما بهترین گزینه هستش ، از خود سوال کنین: چیجوری می تونین این پیام رو به بهترین شکل ارائه بدین؟ تماس تلفنی م effectiveثره؟ یا شایدً برخلاف تصور از روی صندلی و راه رفتن در راهرو واسه صحبت با فرد ، نتیجه مطلوب شما سریع تر می شه.

از راه ایمیل کلا به عنوان بزرگترین اثر در کارایی و بهره وری فرد یاد می شه ، اگه ایمیل کمتری بنویسین ، ایمیل کمتری بزنین و کارای مهم خود رو بیشتر انجام بدین.

3 ارائه دهنده کوتاه تر و یادآوری مخاطبان بیشتر

بسازین
تا حالا با ارائه یه ساعت که صدها نکته ، عدد و اسلاید داشت ، نشستید؟ اون ارائه قدرت موثر بود؟ چه مقدار از آن یادتون بیارین؟ شایدً خیلی کمه. وقتی روی نکات کمتری تمرکز کنین ، مخاطب شما رو خیلی بیشتر از خاطر سپارد می کنین.

ساده نگه داشتن یه ارائه بسیار سخته. شما باید تصمیم بگیرین که چی رو نگه دارین و چی رو بیرون بیارین. اما ، اگه بیشتر از سه نکته متمرکز نشید ، فهمید که مخاطب شما بیشتر از چیزی که شما می تونین چندین امتیاز و عدد رو روی اونا بندازین ، به خاطر می سپارد.

فقط بر این ، اگه سخنرانی خود رو زودتر از موعد معمولی به پایان برسونین و ده تا بیست دقیقه از تماشاگران توقع دارین که شما باشین ، دوستائی جدید پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی برای شما:   8 تقویت کننده روحیه قدرتمند برای بالا بردن روحیه و انرژی شما

4. زمانهای پیش فرض جلسه رو از 60 دقیقه به 30

تغییر بدین
این ترفند هر بار جواب میده. تا حالا فکر کردین که به چه دلیل به نظر من می رسه جلسات همیشه واسه یه ساعتراض برنامه ریزی شدن؟ به خاطر این که بلوکای تقویم همیشه یه ساعت بوده. به خاطر این نیست که بهترین جلسات یه ساعت زمان میبره. بعضی وقتا از بهترین جلساتی که شرکت کمتر از 15 دقیقه زمان برده.

وقتی زمان جلسات پیش فرض خود رو از 60 دقیقه به 30 تغییر بدین اجازه بدین ، اگه بیننده باشین که شما رو به موقع بیشتر شروع می کنه و به پایان میرسونه ، اگه شما در اون شرکت کنین ، خیلی سریعتر به موضوع رسیدگی و اطلاعات دیگه حفظ می شه چون از مردم خواسته می شه که چیزای زیادی به خاطر بسپار کمتره

5. برنامه ریزی کار کم

به نظر من اگه یکی از ضد شهودیاتون باشه ، اما اگه من مردم رو در خطر قرار میدم اگه هر روز بکنن ، واقعیت رو مشخص نمی شه. ممکنه یه فرد لیست کارای روزانه رو با بیشتر از 20 وظیفه داشته باشه و فقط موفق به انجام 10 کار از آن شه.

اگه وظیفه ای انجام ندین که هر روز واسه خودتون انتخاب کنین ، اگه استرس و پارکی داشته باشین ، به این معنیه که انرژی شما رو کم می کنه و نسبت به روز و کار خود رو احساس می کنین کمتری کنین.

درعوض ، نصف کاری که ارزشمندانه انجام میده ، برنامه ریزی می کنین و اگه زود کار کنین تموم کردین ، به کار فردا ادامه بدین. این باعث می شه که در مورد کار و روز شما انرژی و مثبت داشته باشین.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

6. هدف کمتری بسازین

مشابه زمانبندی کار کمتری رو در روز انجام میده ، اگه دست کم در هر سال هم کار کنه بسیار بیشتره.

در اوایل بیست سالگی ، به یاد میارم که سال رو با لیستی از 10 تا 15 قطعنامه سال نو و fai شروع کردمبه یدونه یدونه اونا لنگ می زنم. تنها وقتی بود که فقط 2 یا 3 هدف اصلی واسه سال تعیین کردم که رسیدن به اهداف خود رو با ثبات شروع کردم.

این به خاطر این هستش که من کمتر تمرکز می کنم و باعث می شه که من تمرکز کنم تا حالا فقط روی چند مورد مهم باشم. کمی مثل اون هستش که شما می تونین جریان آب رو از راه تنظیم تنظیم کنین. اگه بتونین آب رو در محدوده وسیع تری بپوشونین ، اما کمتری از آب واسه ایجاد شما بوجود میاره ، یا اگه بتونین اونو تنظیم کنین ، اگه یه منطقه کوچکتر باشه و جریان آب اون بسیار قوی باشه به شما بده.

تمرکز به همون روش کار می کنه. وقتی که روی یه منطقه تمرکز می کنین ، شما رو راهنمایی می کنه – کمتری واسه تمرکز شما بسیار قدرتمندتره.

7. کم غذا خوردن به شما انرژی رو می بخشه

این یکی از چیزای عجیب زندگیه. از همون کودکی به ما می گن که غذا به ما انرژی میده. و این ، در کل ، درسته. اما امروز ، ما غذای بسیار خیلی از مقدار لازم خود رو می خوریم و واسه پردازش این غذا ، منابع انرژی رو به خود اختصاص می دیم.

مطلب پیشنهادی برای شما:   چگونه اهداف اجتماعی ایجاد کنیم تا در جهان تأثیرگذار باشد

من مطمئن هستم که شما در گذشته ناهار زیاد با برنج یا سیب زمینی یا نوع دیگری از کربوهیدرات داشتین ، بعد از ظهر احساس خلوص و خواب آلودگی می کنین. در اون لحظه قدرت موثره؟ نه خیل�.

اگه ناهار کمتری می خوردید ، احساس می کنین که بسیار احساس سرزندگی می کنه و انرژی شما رو میگیره و اگه کار می کنه انجام بدین.

استفاده ، غذای کمتری برابر با انرژی بیشتره. انرژی بیشتر برابر با کار انجام شده بیشتره.

8. کمتر تصمیم بگیرین

چند سال پیش وقتی که در مورد بهتر بودن گوشیای آیفون یا آندروید وجود داشت ، یادآوری می کنم که یکی دیگه از دوستان دوستدار اندرویده که من به من گفت که گزینه های اندروید رو در صورت نیاز به تلفن شما به شما میده. و اون حق داشت ، این کار رو کرد. شما می تونین هزاران موضوع جور واجور و طرحای رنگی رو بارگیری کنین. همه چیز فوق العاده به نظر می رسید.

مطمئناً ، مشکل اینجاس که تعداد زیادی واسه انتخاب هست ، اگه شما در صورت بهترین حالت فلج شید ، شما رو هم بهتون میده. شما ساعتا رو فقط بخواین تمیز کنین و طرحای رنگی جدید رو انجام بدین و تموم این ساعتا رو فقط آزمایش کنین و تلاش کنین واسه انجام دیگه بودجه که معنادارتر بود.

تصمیم من واسه تعهد به آیفون باعث شد که انتخاب کمتری داشته باشم ، اما زمان لازم رو واسه کار روی چیزای دیگه دارم.

اگه اراده کردن درست باشه ، شما رو در انتخاب درست کم می کنه و انتخاب می کنه کمتر به خود ، واسه تقویت قدرت شما در صورت انتخاب درست در طول مدت بسیار طولانی تره.

نکته جایزه: تعداد برنامه های مورد استفاده خود رو کم می کنه. یه برنامه ایمیل ، یه برنامه نوشتن ، یه برنامه یادداشت و چیزای دیگه ای به جز اینا. این رو معنا میدونید که وقتی نیاز دارین چیزی بنویسین ، برنامه رو بنویسین رو باز کنین. از اونجا که فقط یکی دارین ، تصویری واسه اراده کردن ندارین. همون برنامه های یادداشت و ایمیل.

9. هنگام مسافرت ، چمدون کمتری حمل کنین

هنگام سفر از راه فرودگاه ها ، چمدون کمتری حمل کنین ، سرعت ورود و خروج سریعتره. اگه فقط با یه کیسه کابین فرار کنین ، اگه از راه فرودگاه حرکت کنین و زمان زیادی بیشتری واسه لذت بردن از مقصد خود دارین.

و بیایید اینجا رو راست باشین ، چند بار شما با چمدون و چمدون کابین سفر کردین اگه فقط پس از برگشت به خونه کشف کنین ، فقط کسری رو از چیزی که شما استفاده می کنین استفاده کردین؟

اگه کمترین بسته بندی رو انجام بدین و زمان بسیار زیادی رو واسه دادن شما به مکانهایی که از لذت ببرین لذت ببرین.

10. کمتر از ساعت استفاده کنین

قانونی به نام قانون پارکینسون هست که میگه:

“کار به نوع شما باعث می شه که زمان موجود واسه تکمیل اونو واسه پر کردن کنه.”

مطلب پیشنهادی برای شما:   آیا واقعاً قدرت اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد؟

معنی این موضوع اینه که اگه واسه انجام یه کار دو ساعت به خود اجازه بدین ، اونو 2 ساعت طول بکشین. با این شرایط ، اگه فقط یه ساعت به خودتون اجازه بدین تا همون کار رو انجام بدین ، فقط یه ساعت زمان میبره.

چون قانون پارکینسون رو واسه کارای خود انجام بدین ، بفهمین که وظیفه رو که قبلاً در کسری از یک یا دو ساعت به طول رسید ، انجام بدین. فقط اگه از زمان موجود واسه انجام کار خود رو می خواین کاهید ، کار رو انجام بدین در اون زمان انجام می شه.

یه آزمایش به وسیله مشتری من انجام شد که دارای 24 کارمند در دفتر سئول و 24 عضو در دفتر پاریس بودجه هستش. کارایی که شامل تبلیغات محلی سازی می شه در شکایت مربوط می شه.

در دفت�� پاریس ، ساعت کاری که با اونا بسته شده تماماًً رعایت می شه. اونا از ساعت 8:30 صبح کار خود رو شروع کردن و در ساعت 5:30 بعد از ظهر تموم شدن. در دفتر سئول ، وقتی کارشون تموم شد ، فرهنگ بسیار آرامتر بود. بیشترً اونا تا ساعت 7 شب ماندنیه تا با همکاران شام بخورند.

چیزی که رو که کشف کردین دفتر سئول رو واسه تکمیل همون دفتر کار پاریس به اطلاعات شما (به صورت میانگین ​​7 ساعت اضافی در هفته واسه هر کارمند) نیاز داشت. این موضوع از فرهنگ کار متفاوت بوده. در پاریس ، مردم برابر با اطلاعات خود کار می کنن. در سئول ، اونا در مورد ساعات بسیار راحت تر هستن و با سرعت کمتری کار می کنن.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

این نمونه روشن قانون پارکینسون در بازی بودجه.

افکار پایانی

اصل کم بودن بیشتر در وجود شما هست. من 10 امتحان کردم به شما داده ام اینجا و به شما نشون داد که به چه دلیل کار می کنه. با به کار گیری بقیه زمینه های مربوط به تموم زمینه های زندگی خود رو پیدا کنین.

وقتی که این اصول رو در زمینه های دیگه زندگی خود رو به کار ببرین ، ببینین که اگه شما واسه انجام بیشتر کارایی که دوست دارین انجام بدین.

اگه می خواین در مورد “کمتره” بیشتر بدونین ، این مقالات رو بررسی کنین:

  • چیجوری میشه از قانون 80 20 واسه موفقیت در به کار گیری زندگی استفاده کرد
  • Less Is More: چیجوری میتونم با Less کمتر تولید کننده شد
  • چیجوری مینیمالیست بودن در کار باعث موفقیت بیشتر شما می شه

خیلی راحت در محل کار خود رو متمرکز کنین و کارا رو سریع انجام بدین

اگه می تونین بهره مند شید وری خود رو به فلک بکشین ، این راهنمای رایگان رو با نکات اختصاصی واسه تمیز کردن مراقبت و کمک به شما در کار مفیدتر از دست ندین.

دیدگاهتان را بنویسید