عمومی

سوفله خوری با محصولات رامیسا

برای گرم نگه داشتن سوفله از ظروف وارمردار استفاده می کنیم که این گرما را برای ما ایجاد نمایند. معمولاً این ظروف بر روی یک پایه قرار می گیرند که جایی برای قرار گرفتن شمع وارمر، دارد و به وسیله شعله شمع غذا را گرم نگه می دارد.

به همین علت است که به این نوع از ظروف، ظروف سوفله خوری می گویند. ظرف سوفله خوری امروزه کاربرد زیادی دارند و تنها محدود به سرو سوفله نیست و شما می توانید برای سرو هر غذایی که مایل هستید به صورت گرم سرو شود و تا انتهای غذا گرم بماند و به قول معروف از دهان نیفتد از ظروف سوفله خوری استفاده کنید. برای سرو انواع خورشت، مرغ و سوپ نیز می توانید از این ظروف استفاده نمایید.

انواع ظرف سوفله خوری

ظرف سوفله خوری به طور کلی در دو دسته جای می گیرد .

1- سوفله خوری استیل

یا همان سوفله خوری سیلور که تقریباً از محبوب ترین انواع سوفله خوری به حساب می­آید و شامل یک پایه استیل و یک ظرف شیشه ای پیرکس است. سوفله خوری نگین دار نیز از انواع سوفله خوری های سیلور است که پایه ها و دسته آن معمولاً با نگین های ریز تزیین شده است.

این روزها انواع سوفله خوری های استیل در بازار موجود هستند که علاوه بر تنوع در طراحی از تنوع در رنگ نیز برخوردارند. سوفله خوری های طلایی، سوفله خوری های رزگلد و سوفله خوری های سیلور و طلایی که معمولا پایه ها و درب طلایی و بدنه محصول به رنگ سیلور طراحی می شود، از مشهورترین نمونه هایی است که این روزها بازار سوفله خوری ها را رنگ تازه ای بخشیده اند.

مطلب پیشنهادی برای شما:   پرکاربردترین اقلام مصرفی و وسایل آزمایشگاهی کدامند

2- سوفله خوری سرامیکی

که گاهی به اشتباه سوفله خوری چینی نیز به آن اطلاق می شود و شامل یک پایه استیل و یک ظرف سرامیکی است . این ظروف از قابلیت بیشتری در گرم نگه داشتن غذا برخوردارند .

سوفله خوری های سیلور به دلیل برخوردار از جنس استیل و درخشندگی از طرفداران بیشتری برخوردار است . نمونه های سوفله خوری سیلور با پایه های نگین دار بیشتر مورد استقبال خانم هاست .

اما سوفله خوری سرامیکی به دلیل برخورداری از جنس سرامیک و قابلیت حفظ دما ، برای گرم نگه داشتن غذا مناسب تر است

کاربردهای سوفله خوری

مهم ترین کاربرد سوفله خوری همان طور که در مقاله قبلی اشاره شد گرم نگه داشتن غذاست . در این بین ظروفی نیز وجود دارد که با وجود اینکه غذا را گرم نگه نمی دارند اما به دلیل مشابهت با ظروف سوفله خوری از آن ها نیز با همین نام یاد می شود .

ظرف سوفله خوری به طور کلی دارای یک پایه فلزی هستند که محفظه ای برای شمع وارمر در زیر آن طراحی شده است و ظرف غذا روی آن قرار می گیرد و شعله شمع آن را گرم نگه می دارد .

 در سوفله خوری های سرامیکی جنس ظرف غذا از سرامیک بوده و در سوفله خوری های سیلور این ظرف از جنس شیشه پیرکس می باشد .

در برخی موارد نیز ظرف سوفله خوری تنها روی یک پایه فلزی شیک قرار می گیرد . از این ظروف معمولاً برای سرو سالاد و بعضی  از غذاهای سرد و غذاهایی که نیاز به گرم ماندن برای مدت طولانی ندارند می توان استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی برای شما:   تبلیغات و انواع روشهای آن

نوع دیگری از ظروف گرم نگهدارنده غذا، سوپ خوری ها هستند که معمولاً برای سرو انواع سوپ، آش و یا خورشت می توان از آن ها استفاده کرد. این نوع ظروف نیز به دلیل دارا بودن پایه مخصوص و سیستم حرارتی خاص خود به عنوان سوفله خوری یاد می شوند.

نوع دیگری از سوفله خوری ها، سوفله خوری های دوقلو هستند که به هر دو صورت پایه شمع دار و پایه بدون شمع در بازار موجود می باشند. از این ظروف برای سرو دو نوع غذا یا دسر در کنار هم استفاده می شود. مثلاً می توانید دو نوع خورشت در دو ظرف مختلف و در کنار یکدیگر سرو کنید.

لازم به ذکر است استفاده از ظرف های سوفله خوری فقط محدود به استفاده خانگی نمی شود و در بسیاری از رستوران های سلف سرویس، مکان های اداری و هتل ها و کیترینگ ها نیز از این ظروف برای سرو انواع پلو، خورشت، مرغ و ماهی و انواع خوراک استفاده می شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد جهت خرید خاص ترین سوفله رامیسا

با توجه به ویژگی‌های بی نظیر این سوفله خوری از جمله دستگیره قابل حرکت، خرید خاص ترین سوفله رامیسا یک انتخاب عالی برای هر خانم کدبانویی است که به دنبال یک سوفله خوری با کیفیت و ظاهری زیبا می‌باشد. با این محصول، شما می‌توانید غذاهای خود را به راحتی و با اطمینان بالا سرو کنید و در عین حال از طراحی خاص و مدرن آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید